Monday 5 December 2016

KENANGAN UM 2014-2016

Aku di sini.... banyak kenangan ku di sini...ku abadikan selamanya dalam hidupku..mengajar erti kehidupan, menyelami hati budi rakan-rakan, mendalami ilmu yang bermanfaat, menyemai kegigihan yang berpanjangan, menyingkat tabir kehidupan sebenar, zaman silam, kini dan akan datang.. betapa bertuahnya aku dapat mengenali insan-insan yang pelbagai wajah dan rupa dalman dna luaran, para ilmuan yang dedikasi dan prihatin, alam kampus yang mendewasa dan mematngkan aku yang kadang2 aku berasa aku tidak matang dalam menangani kerenah isi kampus.. pagi2 hari berjalan menelusuri jalan kampus, kolej, tasik, padang...membuat aku mengagumi kebesaran Allah. Allah hu akhbar...maha suciMu.Terima kasih Allah...terima kasih mak bapak, keluarga...kawan2 yang disayangi.


















No comments:

Post a Comment